2023 prezzu ingrossu Prufessiunali Ingegneria Disegnu Prefabbricata Casa Struttura in Acciaio Atelier di Costruzione

2023 prezzu ingrossu Prufessiunali Ingegneria Disegnu Prefabbricata Casa Struttura in Acciaio Atelier di Costruzione

Breve descrizione:

L'attellu di struttura d'acciaio leggera adopta l'acciaio di sezione H, l'acciaio C & Z per cumminà o custruisce un quadru.U tettu è u muru sò cumpressione di culore di foglia d'acciaio ondulata o pannellu sandwich d'acciaio di culore.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Avemu statu fieru di a più alta gratificazione di i cunsumatori è di una larga accettazione per via di a nostra ricerca persistente di alta qualità sia nantu à u pruduttu o serviziu è serviziu per u prezzu all'ingrossu 2023 Prufessiunali Ingegneria Disegnu Prefabbricata Casa Struttura in Acciaio Atelier di Custruzzione, Avemu ancu continuamente caccia per stabilisce relazioni. cù novi fornitori per furnisce una alternativa progressiva è intelligente à i nostri stimati cumpratori.
Avemu statu fieru di a più alta gratificazione di i cunsumatori è di una larga accettazione per via di a nostra ricerca persistente di alta qualità sia nantu à u pruduttu o serviziu è serviziu perAtelier prefabbricatu, Struttura d'acciaio prefabbricata, Edificiu di struttura in acciaio, Insistendu nantu à a gestione di linea di generazione d'alta qualità è u fornitore di guida di prospettive, avemu fattu a nostra risoluzione per offre à i nostri cumpratori utilizendu l'acquistu iniziale di a fase iniziale è pocu dopu l'esperienza di travagliu di u fornitore.Preservendu e relazioni utili prevalenti cù e nostre prospettive, avemu ancu avà innuvatu i nostri elenchi di prudutti assai tempu per scuntrà cù i desideri novi è aderiscenu à l'ultima tendenza di questa attività in Ahmedabad.Semu pronti à fà fronte à e difficultà è fà a trasfurmazioni per capisce assai di e pussibilità in u cummerciu internaziunale.

Detail di u produttu

Un attellu di struttura d'acciaio hè una struttura metallica fatta di membri di l'acciaio strutturale chì sò cunnessi l'un à l'altru per purtà carichi è furnisce una rigidità cumpleta.L'attellu di struttura d'acciaio hè utilizatu per a produzzione industriale in quale tutte e strutture d'acciaio sò pittate è poi consegnate à u situ di prughjettu per a stallazione. Pò esse divisu in attellu di struttura d'acciaio ligeru è attellu di struttura d'acciaio pesante. hè largamente usatu in edifici industriali è civili buildings.It hà parechje caratteristiche eccellenti cume pisu ligeru, grande span, amichevuli ambientale, low cost, bella apparenza, etc.

Display di stampa

I vantaghji

1) .Lightweight è alta forza.
Strutture d'acciaio bè à resistenu à e forze dinamiche cum'è e forze di u ventu o di u terrimotu. In più, per via di a qualità di l'acciaio, hè affidabile è richiede menu materia prima di altri tipi di strutture, cum'è strutture di cimentu è strutture di legnu.
2).Flexible è grande span
In cunfrontu cù l'edifiziu di cimentu armatu, l'attellu di struttura d'acciaio hè più flexible cù a grande portata, chì risponde à i bisogni di u spaziu largu.Ùn ci hè micca una barriera di colonna à l'internu, un spaziu chjaru è un vastu spaziu internu.
3).Amichevule à l'ambiente.
I materiali principali di a struttura in acciaio ponu esse riciclati à 100%, altri materiali ponu riciclà ancu, è a contaminazione ridotta durante a custruzzione è u smantellamentu.
4).Installazione rapida:
U tempu di custruzzione di l'edificiu di u magazzinu di struttura d'acciaio hè cortu.Cume cumpunenti sò tutti prefabbricati in a fabbrica, è u situ solu deve esse assemblatu.Si riduce significativamente u periodu di custruzzione.
5). Prestazione:
U magazzinu d'acciaio prefabbricatu hè durable è faciule da riparà, è un mantenimentu simplice.
6).Apparizione:
L'attellu di struttura d'acciaio hè bella è pratica, cù linee simplici è liscia.I pannelli di u muru di culore sò dispunibuli in parechji culori, è i muri ponu ancu applicà per altri materiali.Allora hè più flexible.
7).Costu più bassu è longa vita
L'attellu di struttura in acciaio hà un costu raghjone.I cumpunenti ligeri ponu riduce u valore di a fundazione mentre chì stallate rapidamente risparmiendu u costu di custruzzione. In più, pò esse usatu più di 50 anni.

Specificazione tecnica

1.Main Frame
U quadru principale d'acciaio di l'attellu di struttura d'acciaio hè custituitu da colonna è fasciu, chì sò generalmente assemblati è saldati cù l'acciaio in sezione H laminata à caldu o piastre d'acciaio.

2.Secundariu Frame
1. Purlin
Purlins fatti d'acciaio in forma di C è Z.
I purlins usati per sustene i pannelli di u tettu è di u muru è trasfirìanu a carica da u tettu è u pannellu di u muru à u quadru d'acciaio primariu.
2. Bracing
Ci sò rinforzi di tettu è rinforzi di muru.I bracings di solitu fatti di verga azzaru, angolo L, o tubu quadru.U sistema di bracing usa per stabilizzà u quadru d'acciaio.
3. Sag rod
U sag rod hè di ligà trà i dui purlins per aghjustà è cuntrullà a stabilità di dui purlins adiacenti.In generale, sag rod fattu di bastone cù un diametru di 10 o 12 mm.
Cumpunenti di struttura d'acciaio
3.Cladding sistema
Cumpresu u sistema di tettu è muru, foglia di tettu è foglia di muru sempre utilizendu lamiera d'acciaio ondulata è pannellu sandwich. U grossu di a lamina d'acciaio pò esse 0,35-0,7 mm, mentre chì u culore in blu marinu, biancu grisgiu è rossu brillanti sò normali. pannellu sandwich, pannellu sandwich in fibra di vetru è pannellu sandwich di lana di roccia per scelta.
fogliu 4.Covering è Trim
Quessi ponu lascià l'attellu di struttura d'acciaio pare più bellu, facenu un megliu rendimentu di insulazione impermeabile è termica. Foglie di copertura è trim di solitu aduttà lamiera d'acciaio ondulata di 0,5 mm di spessore pieghendu.

1 Struttura in acciaio Q235 o Q345, acciaio saldatu di sezione H o travata d'acciaio.
2 Purlin Canale di sezione C o sezione Z
3 Rivestimentu di u tettu pannellu sandwich o foglia d'acciaio ondulata
4 Rivestimentu di muru pannellu sandwich o foglia d'acciaio ondulata
5 Sag rod Φ10 tige d'acier
6 Bracing Φ20 asta d'acciaio o angolo L
7 Colonna è brace transversale angulu d'acciaio o di sezione H d'acciaio o pipa d'acciaio
8 Brace di ghjinochju L acciaio
9 Canalina di u tettu foglia d'acciaio di culore o acciaio inox
10 Pioggia di pioggia Pipa di PVC
11 Porta persiane elettricu / porta scorrevule
12 Windows Finestra di PVC/plastica d'acciaio/alliage d'aluminiu
13 Cunnessu bulloni di alta resistenza

Specificazione tecnica

Standard GB.Se altri, pls indicanu in anticipu.
Locu d'origine A cità di Qingdao, Cina
Certificatu SGS, ISO, CE, ecc.
Taglia Cum'è necessariu
Qualità d'acciaio Q235 o Q355
Trattamentu di a superficia Dipinti o galvanizzati
Culore di pittura Mid-gris, biancu, blu o cum'è necessariu
Materiale principale Truss di pipa d'acciaio, acciaio C, foglia d'acciaio ondulata, etc.
Accessori Bullonu di rinforzu altu, bullone normale, vite auto-tapping, ecc.
Paràmetri di disignu Carica di ventu, carica di neve, u gradu di terramotu, etc.
Software di cuncepimentu PKPM, Tekla, 3D3S, Auto CAD, SketchUp etc.
serviziu Guida Installazione o custruzzione in u situ

E dumande ponu cuncernate

Q: A vostra cumpagnia hè una fabbrica o una cumpagnia di cummerciale?
Semu una fabbrica, cusì pudete ottene u megliu prezzu è u prezzu competitivu.
Q: Fornite campioni?Hè gratis o extra?
A: Iè, pudemu offre l'esempiu per carica gratuita, ma ùn pagà micca u costu di u trasportu.
Q: Offre un serviziu di cuncepimentu per noi?
A: Iè, pudemu cuncepisce disegni di suluzione cumpleta cum'è i vostri bisogni.Utilizendu AutoCAD, PKPM, MTS, 3D3S, Tarch, Tekla Structures (X steel) è ecc. Pudemu cuncepisce edifici industriali cumplessi cum'è palazzi d'uffiziu, supermercati, negozi di rivenditori d'auto, centru cummerciale,
hotel.
Q: Offre u serviziu di stallazione à l'oltremare?
Iè, l'istruzzioni di l'installazione è u video seranu furnite, o pudemu ancu mandà i nostri ingegneri à u vostru situ cum'è guida d'installazione, insegneranu à u vostru populu cumu custruisce un prughjettu. statu in parechji paesi è regioni per a custruzzione di struttura in acciaio.
Q: Quantu hè u vostru tempu di consegna?
A: In generale 30-45 ghjorni dopu avè ricevutu u depositu è ​​cunfirmatu u disegnu da u cumpratore.
Q: Chì sò i vostri termini di pagamentu?
A: Payment≤1000USD, 100% in anticipu.Payment≥1000USD, 50% da T / T in anticipu, è equilibriu prima di spedizione.

Informazione per quote

Per piacè informateci l'infurmazioni cum'è quì sottu se site interessatu à i nostri prudutti.
1.Location : In chì paese serà custruitu ?
2.What hè i paràmetri di disignu di u locu?
2.1 Carica di u ventu in KN/㎡ (o velocità massima di u ventu in km/h in l'ultimi 50 anni),
2.2 Carica di neve in KN/㎡ (o l'altezza massima di neve in l'ultimi 50 anni)
2.3 U gradu di terrimotu.
3. .Chì hè a dimensione ?
Pls indicanu a lunghezza, a larghezza è l'altezza.
4. Chì materiale serà utilizatu per u tettu è u muru ?
Serà cuncepitu secondu a dumanda di u cumpratore, pannellu sandwich EPS, pannellu sandwich in fibra di vetru, pannellu sandwich in lana di roccia, pannellu sandwich PU è lamiera d'acciaio ondulata sò cunsigliati.
5.Crane : Ci sò grue à l'internu di a struttura d'acciaio?
6.Altri esigenze di i vostri? Avemu statu orgogliosi di a gratificazione di u cunsumadore più altu è di una larga accettazione per via di a nostra ricerca persistente di alta qualità sia nantu à u pruduttu o serviziu è serviziu per u prezzu grossista 2023 Prufessiunali Ingegneria Disegnu Prefabbricata Casa Struttura in Acciaio Frame Building Workshop, Avemu sò ancu continuamente caccia per stabilisce relazioni cù novi fornituri per furnisce una alternativa progressiva è intelligente à i nostri apprezzati cumpratori.
Prezzo all'ingrosso 2023 in Cina Casa Prefabbricata è Edificiu Prefabbricatu, Insistendu nantu à a gestione di linea di generazione d'alta qualità è u fornitore di guida di prospettive, avemu fattu a nostra risoluzione per offre à i nostri cumpratori utilizendu l'acquistu iniziale è pocu dopu l'esperienza di travagliu di u fornitore.Preservendu e relazioni utili prevalenti cù e nostre prospettive, avemu ancu avà innuvatu i nostri elenchi di prudutti assai tempu per scuntrà cù i desideri novi è aderiscenu à l'ultima tendenza di questa attività in Ahmedabad.Semu pronti à fà fronte à e difficultà è fà a trasfurmazioni per capisce assai di e pussibilità in u cummerciu internaziunale.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi