Lettera di apprezzamentu da i clienti di Ghana

U pruprietariu di a splutazioni da Ghana ci hà mandatu a so lettera di apprezzamentu per ricunnosce i nostri trè anni di travagliu prufessiunale per elli! A dimensione di a casa di pollastru hè di 105 m di lunghezza, 14 m di larghezza è 4,5 m di altezza di eaves.I numeri di ripruduzzione di strati hè di circa 50 000 birds.A squadra di sei persone installate l'equipaggiu, a squadra di u cliente di a chjesa di scena hà utilizatu l'equipaggiu.

Inoltre, eranu assai apprezzati per i nostri servizii puntuali dopu a vendita!

Spergu chì a nostra cooperazione cù l'altri serà megliu è megliu!

Ghana
imagine 002

Micca solustruttura d'acciaioma dinù a suluzione cumpleta displutazioni avicolasimu focus on.We sò una cumpagnia integrata chì integra a ricerca è u sviluppu, u disignu, a pruduzzione è a fabricazione, a stallazione di l'ingegneria, è l'equipaggiu intelligente di pollame.A cumpagnia hè sempre stata impegnata à aduprà a scienza è a tecnulugia avanzata per sviluppà è persunalizà suluzioni di produttu per l'industria mundiale di l'allevamentu di l'animali, furnisce un supportu tecnicu cumpletu, è mantenendu una stretta cumunicazione è a cooperazione cù i mercati in diversi paesi, da a splutazioni famigliali à i setti cumplessi di cumplessi. suluzioni agriculi cummirciali.

Avemu furmatu una squadra di ricerca è sviluppu di prughjettu di a casa di pollastru cù u persunale tecnicu d'elite.Attraversu a ricerca di prughjettu è u studiu, a descomposizione è ottimisazione di l'atlas di pollulu, è a furmazione internu è esternu scientifica è prufessiunale, a cumpagnia hà furmatu una seria unica di standardizazione di u pollulu.

U ligame di pruduzzione hè dotatu di equipaghji avanzati di trasfurmazioni è di prova, è i cumpunenti chjave di u pruduttu sò tutti marchi domestici cunnisciuti.U novu disignu strutturale rende a funzione di u pruduttu più ragiunate è più còmuda d'utilizà.

A squadra perfetta di custruzzione di l'ingegneria è a squadra di serviziu post-vendita, sempre aderenti à u scopu di a satisfaczione di u cliente, sò assai ricunnisciuti è apprezzati da i clienti in casa è in l'esteru.

Struttura in acciaio per l'avicultura

Attrezzatura avicola

Sistema di cuntrollu elettricu automaticu

elettricu

Tempu di Postu: Feb-23-2023