Custruzzione di struttura in acciaio prefabbricata persunalizata

STRUTTURA STEEL EDIFICI

L'edificazione di struttura in acciaio hè attualmente u sistema di costruzione più cunsigliatu in u mondu.U mutivu hè chì a struttura di l'acciaio hà assai vantaghji è ponu risponde à i bisogni di e persone più di l'edificazioni tradiziunali.Unu di i vantaghji hè chì l'edificazioni metalliche ponu persunalizà.Personalizà edifizii metallichi pre-ingegneria per adattà à i vostri bisogni è fà a diferenza quandu vulete custruisce un magazzinu, un attellu industriale, un granaio o un hangar d'aereo.In più di u sistema strutturale primariu, pudete sceglie funzioni supplementari per fà u vostru edifiziu più bellu è còmode.

1

Struttura principale di l'edificiu di struttura in acciaio

A struttura principale hè a più impurtante di trasportu di carichi è i membri di supportu di un edifiziu pre-ingenieria.I membri di u quadru principali includenu colonne, culonni è altri membri di supportu.A forma è a dimensione di questi membri varianu secondu l'applicazione è e esigenze.U quadru hè erettu bullonting the end plates of connecting sections together.Tutte e sezioni d'acciaio è i membri di piastra saldata sò cuncepiti in cunfurmità cù e sezioni applicabili secondu l'ultimi codici è standard internaziunali cum'è AISC, AISI, MBMA è IS per risponde à tutte e specificazioni di u cliente.

A vita di serviziu di a struttura principale pò ghjunghje à più di 50 anni, cù u trattamentu di a superficia di pittura o zincata à caldu.

2

Struttura di Supportu di Strutture Steel Building

Eccettu per a struttura principale, a struttura di supportu cum'è braing, ginocchiera, etc., ghjucanu ancu un rolu impurtante per mantene a custruzione di metallo un sistema di quadru stabile è durable.

Struttura di u tettu di l'Edifizii di Strutture Steel

A nostra forma di cuncepimentu cumunimenti usata hè un sistema di struttura di struttura di portale, cù pilastri chì sustenenu a trave di metallo di u tettu.A struttura di u tettu pò avè diverse esigenze di design.U primu hè a pendenza.A pendenza di u tettu hè di solitu 1:12.Pudete ancu sceglie diverse piazzole secondu a quantità di precipitazione lucale.

In più, u tettu pò ancu esse una sola pendenza o doppia pendenza.I tetti di una sola pendenza sò adattati per l'edificazioni cù larghezza più chjuca, perchè l'acqua di piovana di u tettu scorri per una corta distanza, perchè u tettu ùn guardà micca l'acqua.Tuttavia, u tettu unicu-pendenza rapidamente pruvucarà u almacenamentu di l'acqua di u tettu, chì ùn hè micca favurevule à u drainage di u tettu.

In più di u quadru d'acciaio rigidu di u portale, pudemu disignà u tettu cum'è una struttura di truss.I tetti di u tettu sò saldati cù l'acciaio angulu o un tubu quadratu, risparmiendu è riducendu i costi.Trusses di tettu pò fà in truss tettu sanu, o ponu dividisce in dui parti è saldati in situ, chì dipende principalmente da a larghezza di l'edifiziu.

3

Materiali di tetti è muru di Edifici Metalli Pre-Engineered

Pudete sceglie diverse materiali di tettu è muru secondu u clima lucale.Pudemu furnisce fogli d'acciaio ondulatu o pannelli sandwich.Pudete ancu selezziunà a foglia d'acciaio di culore cù cotone d'insulazione, è stallà inseme in situ.

7095e5aa.webp

Spessore trà 0,4-0,6 mm, i culori sò blu marinu, biancu grisgiu, rossu in u normale, naturalmente pò esse persunalizatu cum'è dumanda se in un grande saccu. Pudemu furnisce diversi profili per assicurà chì a foglia di metallu hà abbastanza forza per resiste à u impattu di a velocità di u ventu nantu à l'edificiu.

a28b6556.webp

U pannellu sandwich si divide in U pannellu sandwich EPS, pannellu sandwich di lana di vetru, è pannellu sandwich di poliuretano secondu u materiale.Spessore standard: 50mm, 75mm, 100mm mentre chì a foglia d'acciaio dui lati 0.4-0.6mm per a scelta.

010

Filu d'acciaio + foglia d'acciaio + fibra di vetro / rotulu di lana. Questa suluzione hè ancu cun un bonu insulazione ignifuga, impermeabile è termale, u costu riduce assai di u pannellu sandwich, ma hà bisognu di più tempu per stallà in situ.

Dimensione di l'Edifizii di Struttura in Acciaio

Ùn ci hè micca una dimensione specifica per l'edificiu di a struttura in acciaio.A dimensione dipende principalmente da i bisogni di u cliente.A lunghezza, a larghezza è l'altezza sò cuncepiti secondu i bisogni di u pruprietariu.Pudemu ancu cunsiglià alcune dimensioni di edifiziu per a vostra riferenza.

I Fattori Affettanu u Costu di l'Edifici di Strutture Steel

U costu di edifiziu di struttura in acciaio hè diversu cum'è a diffarenza di u locu, chì hè affettata da l'ambiente. Avemu da cuncepisce l'edificiu secondu i paràmetri di cuncepimentu, cum'è a carica di u ventu, a carica di neve, u terremotu, etc. .


Tempu di Postu: Feb-13-2023