Edificiu universitariu modulare prefabbricatu

Prughjettu universitariu

Fora dimagazzinu di struttura in acciaio,attellu prefabbricatu,Avemu ancu fattu prughjettu universitariu, eccu u spettaculu quì sottu.

Questa università modulare prefabbricata si trova in Qingdao, Cina, cù una superficie tutale di 30000 metri quadrati. U prughjettu tutale cuntene 30 edifici individuali, alcuni di i quali sò struttura in acciaio.Frà elli, a custruzzione più difficiuli hè u tettu d'acciaio situatu à u tettu di u ghjornu di a biblioteca, cun un cunsumu tutale d'azzaru di 125 tunnellate, span di 36 metri è altezza di 42 metri.A torre di u paisaghju hè di 47 metri d'altezza, cù un tunnaghju grossu di 240 tunnellate, è una sola colonna d'acciaio di 21 metri pesa sin'à 18 tunnellate.Hè un edifiziu emblematicu di l'università cù una struttura cumplessa è belle linee.

università 3
università 1

Quandu cuncepisce un edifiziu modulare, sia per una università, un college o un altru stabilimentu di furmazione, mettemu prima i bisogni di e persone chì prufittàranu di e facilità migliorate.Capemu chì l'ambienti di apprendimentu anu da esse flessibili, sicuri è ispiratori, sia per i studienti, i lettori è i visitatori.

L'edifizii modulari per l'educazione cuncepiti, fabbricati è installati da Borton Steel Structure superanu l'aspettativa di cume l'edificazioni prefabbricate pareranu è ciò chì ponu offre.Sia chì avete bisognu di una sala più chjuca adatta per seminarii, finu à grandi sale di lettura, pudemu furnisce una soluzione modulare chì risponde à a necessità.U nostru squadra di esperti, in casa, hè capace di rializà prughjetti per i culleghji è l'università cù ancu i briefs più impegnativi.

Cù più di 27 anni di sperienza in u campu di a struttura in acciaio, simu cunfidenti chì u nostru serviziu supererà e vostre aspettative di ciò chì pò esse rializatu cù a custruzione modulare.Pudemu trattà quant'è u prugettu hè necessariu attraversu u nostru serviziu chiavi in ​​mano è ponu ancu offre suluzioni di leasing per i prughjetti induve necessariu.

Cuntattate a nostra squadra per scopre ciò chì Borotn Steel Strucutre pò fà per a vostra università, università o altre facilità d'istruzione superiore.In alternativa, fate un ochju à u nostruClassi prefabbricate.

università
università 2

Tempu di Postu: Feb-18-2023