Prughjettu! Magazzinu di struttura d'acciaio prefabbricata di Mauritius

Mauritius magazzinu di struttura in acciaiou prughjettu hè statu fattu da noi!

Ci sò quattru edifizii preabricati diffirenti di stu prughjettu.

L'area di custruzzione tutale hè di circa 4.200 m2.

Avemu furnitu u disignu di R&D, a fabricazione di materiale di struttura in acciaio, i disegni di installazione è u serviziu in linea.

I nostri clienti sò assai apprezzati per i nostri prudutti d'alta qualità è serviziu prufessiunale!

Infine, avemu ricevutu a lettera di complimenti da i nostri clienti!

È noi dui speremu chì pudemu cooperà più prughjetti in un futuru vicinu!

magazzinu di struttura in acciaio 3
Magazzinu di struttura in acciaio 1

Una struttura d'acciaio prefabbricata per l'edificazioni di magazzini hè di solitu cumpostu di travi d'acciaio, culonni d'acciaio, truss d'acciaio è altri cumpunenti fatti di sezione d'acciaio è piastre d'acciaio.Ogni parte cunnessa da saldature, bulloni, o rivets.

L'edifizii di a struttura d'acciaio sò ancu ligeri in pesu è più ligeri chì altri tipi di edifici cù a listessa forza.In fatti, i magazzini di grande scala necessitanu grandi spazii, è e strutture d'acciaio sò più adattati per l'edificazioni di grandi dimensioni, cum'è fabbriche, stadii, etc.

L'acciaio hè più prezzu ch'è u cimentu è più veloce per ericà, ma vene cun un tempu più longu.U periodu di custruzzione hè più cortu, a custruzzione hè più còmuda, è u tempu è i costi d'investimentu significativamente ridotti.Inoltre, cù u sviluppu di l'affari o altri fattori, certi magazzini di struttura d'acciaio affruntà u prublema di trasferimentu di l'indirizzi.

A struttura d'acciaio pò esse facilmente è convenientemente trasladata, è ecologica è riciclabile.Una volta chì u magazzinu di struttura in acciaio ùn hè più necessariu, pò ancu esse riciclatu senza contaminazione.


Tempu di Postu: Feb-28-2023