Mostra d'Atelier Prefabbricati di Fabbrica di Aromi

Introduzione di u prughjettu

Questu hè u prughjettu di l'attellu prefabbricatu in acciaio per a fabbrica di aromi, chì hè finitu u 25.th,January,2023 .Questi edifizii azzaru sarà usatu pi la pruduzzione di aromi è vegetables.The cornice principale sò custituiti H culonna saldati è fasciu, mentri u muru cù cortina di vetru rende più mudernu è bella.

jujiang-1

Un aromatizzante, hè un additivu alimentariu utilizatu per migliurà u gustu o l'odore di l'alimentu.Cambia l'impressione perceptiva di l'alimentariu cum'è determinata principarmenti da i chemoreceptors di i sistemi gustativi è olfactori. Inseme cù l'additivi, altri cumpunenti cum'è i zuccheri determinanu u gustu di l'alimentariu.

Un aromatizzante hè definitu cum'è una sustanza chì dà un altru gustu di sustanza, alterendu e caratteristiche di u solutu, facennu chì diventenu dolce, agria, piccante, etc. Ancu s'è u terminu, in lingua cumuna, denota e sensazioni chimichi cumminati di u gustu è l'olfattu, u listessu terminu hè utilizatu in l'industria di fragranza è sapori per riferite à i sustanzi chimichi comestibili è l'estratti chì alteranu u sapori di l'alimentariu è di i prudutti alimentari per u sensu di l'olfattu.

aromatizzanti

 

Ma, perchè sceglie l'attellu di l'acciaio per a produzzione di aromi? Eccu i motivi quì sottu:

1.Sicurezza

A sicurità hè u scopu primariu di qualsiasi edifiziu, l'acciaio furnisce a maiò parte di i benefici di sicurezza chì tutti aspettanu quandu entranu in una struttura.

A causa di a bona prestazione di ignifuga, impermeabile, mantene a produzzione di aromi in un ambiente sicuru.

In fatti, u benefiziu di sicurità di l'azzaru principia durante a custruzzione.Utilizendu soluzioni prefabbricate di custruzzione, u tempu di custruzzione hè significativamente più brevi, vale à dì menu tempu è menu motivi per l'accidenti.A riduzione o l'eliminazione di u taglio, a furmazione è a saldatura in situ riduce a probabilità per i travagliadori di soffrenu tagli è brusture.

2.Reduced Costs Construction

Soluzioni di edifiziu prefabbricatu furnisce un altru benefiziu di l'azzaru - costi più bassi in tuttu u prugettu.

Cù a custruzzione rapida, a struttura hè rapidamente operativa, generà rivenuti prima di i prughjetti di custruzzione tradiziunali.

3.Design Flexibilità

A maiò parte di i disinni di edifiziu unichi vistu oghje ùn sò micca pussibule senza azzaru.L'acciaio hè un materiale dinamicu capace di esse furmatu in forme infinite da geometrie simplici à cumplessu.A so forza permette disinni slender micca pussibule in legnu o cimentu.

L'internu di l'edifiziu in acciaio pò avè pavimenti flottanti è pareti chì spariscenu.Grandi finestri chì lascianu a luce naturale sò pussibuli solu cù un quadru d'acciaio.I cornici d'acciaio integranu facilmente i sistemi meccanichi, riducendu u voluminu di l'edificiu è u cunsumu d'energia.


Postu tempu: Feb-09-2023