Edificiu di struttura d'acciaio speditu in aprile

Attualmente, covid-19 hè sempre ripetutu, è e persone anu da riduce l'agregazione per bluccà a pussibilità di infezzione.In a cumpagnia di a struttura d'acciaio di Borton, avemu rispostu à i bisogni di prevenzione epidemica di u guvernu lucale, pigliate misure pusitive, superendu e difficultà è assicurendu u prugressu lisu di a produzzione di struttura d'acciaio.In marzu, avemu finitu cù successu a fabbricazione di strutture d'acciaio di parechji prughjetti è consegnati cum'è previstu, cum'è un magazzinu d'acciaio di l'Austalia, l'edificiu di l'attellu d'acciaio di Mauritius, a struttura d'acciaio di Brunei, a stazione di benzina di Pechino, l'edificiu d'acciaio di Filippine, etc.

edifiziu in acciaio
predeterminatu

In a fabbrica, i travagliadori si dedicanu à fabricating.Quality hè a vita di l'affari. Ogni prugressu deve esse sottu strittu cuntrollu.

fabricazione di struttura in acciaio
fabricazione in acciaio

In cunfrontu cù l'edifizii tradiziunali, l'edifizii di struttura d'acciaio sò faciuli di fabricà, è i cumpunenti sò principarmenti trasfurmati in a fabbrica, poi trasportati à u situ per l'assemblea è a custruzzione, chì sò cunnessi da bulloni, è a struttura hè ligera, cusì richiede menu persunale. è cortu periodu di custruzzione.In u periodu speciale d'oghje, riflette u vantaghju comparativu.

Comu tutti sapemu, a qualità di a fabricazione affetterà abbastanza a vita di serviziu è a sicura di a custruzzione in più. L'equipaghji avanzati sò appiicati à a produzzione, in modu chì hè più faciule per mantene a bona qualità.

IMG_8472
IMG_8475
1

Eccu i ritratti di u magazzinu di a fabbrica, induve i prudutti finiti sò imballati è pronti per esse spediti.

Ancu se COVID-19 hà causatu parechji fattori irresistibili, simu sempre cunfidenti di furnisce à i clienti i prudutti di megliu qualità è u serviziu più attentu.

trave d'acciaio
predeterminatu

Tempu di Postu: Apr-11-2022