Tuttu u prucessu di stallazione di struttura in acciaio

1.Scavazione di fundazione

custruzzione in acciaio

2.FORMWORK supportu per a fundazione

edifiziu in acciaio
fundazione di custruzzione in acciaio

3.Concrete placement

4.Installazione di bolt di ancora

Primuly, assemble i bulloni di ancora in gruppi secondu a dimensione di u disignu.Fate un "template" secondu a dimensione di u disignu è marcate a pusizione di l'assi;Quandu si incrustà, prima mette i bulloni d'ancora assemblati in u cassero di cimentu erettu, mette u "formwork" nantu à i bulloni d'ancora assemblati, pusà u cassero cù teodolite è calibre di livellu, è poi fissà i bulloni d'ancora cù rinforzu è furmagliu di béton cù una saldatrice elettrica. .Quandu si fissa, assicuratevi a pusizione relativa di i bulloni di ancora è a cassatura di cimentu.

Prublemià prestu attenzione durante u cimentu di u cimentu: prima di u cimentu di u cimentu, u pannu d'oliu deve esse avvoltu intornu à a fibbia di a vite di u bolt per prutezzione di a fibbia di a vite, chì pò esse untied quandu a struttura di l'acciaio hè stallata.In u prucessu di versà u cimentu, hè necessariu di evità di passà nantu à u furmagliu quant'è pussibule, è u vibratore ùn deve micca toccu direttamente à u bolt, in particulare a fibbia di vite.Dopu chì u cimentu di cimentu hè finitu,verificateing l'elevazione dicapitale.Ti tubi chì ùn rispondenu micca à i requisiti deve esse rettificati prima di a stallazione iniziale di u béton.Dopu à u cumpletu di u cimentu di cimentu è prima di a stallazione iniziale, a pusizione di i bulloni d'ancora deve esse curretta di novu.

640
640 (1)
640 (2)

I A preparazione prima di a stallazione

1.1.Verificate i dati di mobilizazione, certificati di qualità, cambiamenti di disignu, disegni è altri dati tecnichi

1.2.Implementà è approfondisce u disignu di l'urganizazione di a custruzzione è fate preparazioni prima di elevà

1.3 Maestru l'ambiente esternu prima è dopu a stallazione, cum'è a forza di u ventu, a temperatura, u ventu è a neve, u sole, etc.

1.4 Revisione cumuna è autore revisione di i disegni

1.5 Acceptazione di a Fundazione

1.6 Impostazione di u pianu di basa

1.7 U mortar adopta un mortaru senza retrazione è micro espansione, chì hè un gradu più altu ch'è u cimentu di fundazione

640 (1)
640

Ⅱ Installazione di colonna d'acciaio

2.1 stabilisce i punti di osservazione di l'elevazione è i marchi di a linea centrale.L'impostazione di i punti di osservazione di l'elevazione deve esse basatu annantu à a superficia di supportu di corbel è faciule d'osservà.Per i culonni senza corbel, u centru di l'ultimu pirtusu di stallazione cunnessu trà a cima di a colonna è u truss deve esse usatu cum'è u benchmark.A marca di a linea centrale deve cunfurmà cù i regulamenti currispondenti.Quandu si stallanu parechje rùbbriche di culonni, i culonni duveranu esse assemblati è poi alzati in tuttu.

2.2.A colonna d'acciaio deve esse aghjustata dopu à l'elevazione, cum'è a deviazione causata da a diffarenza di temperatura è u sole laterale.A deviazione permessa dopu a stallazione di a colonna deve risponde à i regulamenti currispondenti.Dopu chì a truss di u tettu è u fasciu di a grua sò stallati, l'ajustamentu generale deve esse realizatu, è dopu a cunnessione fissa deve esse realizatu.

2.3.Per i culonni cù una larga longa è magre, e misure di fissazione tempuranee sò aghjuntu dopu l'alzamentu.U supportu trà e colonne deve esse stallatu dopu chì a colonna hè allinata.

640 (2)

Ⅲ Installazione di colonna di gru

3.1 A stallazione deve esse realizatu dopu à a prima volta chì u supportu inter-colonna hè correttu.A sequenza di stallazione principia da u span cù un supportu inter-colonna, è u fasciu di a grua rialzata deve esse fissatu temporaneamente.

3.2 U fasciu di a grua deve esse currettu dopu chì i cumpunenti di u sistema di u tettu sò stallati è cunnessi in permanenza, è a deviazione permessa deve esse cumpletu cù i regulamenti currispondenti.L'elevazione pò esse curretta aghjustendu u grossu di a basa di basa sottu à a basa di a colonna.

3.3 A cunnessione trà u flange inferjuri di u fasciu di a grua è u supportu di a colonna deve esse cumpletu cù e disposizioni currispondenti.U fasciu di gru è u truss ausiliariu deve esse stallatu in tuttu dopu l'assemblea, è a so curvatura laterale, a distorsione è a perpendicularità duveranu risponde à u requisitu.s.

640

Ⅳ Installazione di u tettu

4.1 Verificate i purlins C-type in u situ, è lasciate u situ per rimpiazzà i purlins chì e dimensioni geomètrica sò fora di toleranza o sò stati deformati seriamente durante u trasportu.

4.2 Quandu si stallanu u purlin, deve esse perpendiculare à a cresta di u tettu per assicurà chì u purlin di u tettu hè in un pianu.Prima stallà u purlin di u tettu, salda u brace di u tettu, è poi stallà u purlin di u tettu è l'apertura di u tettu chì rinforza u purlin in turnu.Quandu si stallanu u purlin downhill, deve esse stallatu, leveled and tensed per assicurà chì u purlin ùn distorte è deforma è impedisce in modu efficace l'inestabilità di l'ala di compressione di u tettu purlin.

4.3 Verificate a dimensione geomètrica, a quantità, u culore, etc., di u pannellu di u tettu mobilizatu, è lasciate u situ per rimpiazzà s'ellu ci sò difetti serii cum'è deformazione seria è scratch di revestimentu durante u trasportu.

4.4 stabilisce a linea di riferimentu di a stallazione, chì hè stallata nantu à a linea verticale di a linea di ridge à l'estremità di u gable.Sicondu sta linea di riferimentu, marcate a linea di posizionamentu di a larghezza di copertura efficace di ogni o parechji platti d'acciaio profilati in a direzzione trasversale di u purlin, mette in sequenza secondu u disegnu di l'arrangiamentu di u piattu, aghjustate a so pusizioni mentre ponenu è ripara.A piastra di supportu di a cresta deve esse installata prima.

4.5 Quandu pona piastra azzaru prufilu di tettu, bordu pedestrian pruvisoriu deve esse stallatu nantu à a piastra azzaru prufilu.U persunale di a custruzzione deve portà scarpi cù suola morbida è ùn deve micca riunite.I platti pruvisorii sò posti in i lochi induve i platti d'acciaio profilati viaghjanu spessu.

4.6 A piastra di cresta, a piastra lampante è a piastra d'acciaio profilata di u tettu deve esse cunnessi per sovrapposizione, è a lunghezza di superposizione ùn deve esse menu di 200 mm.A parte sovrapposta deve esse furnita cù una piastra di rete d'acqua, un tappu impermeabile è una striscia di sigillatura.A lunghezza sovrapposta di a parte sovrapposta trà i platti di ridge ùn deve esse menu di 60 mm, a spaziatura di i connettori ùn deve esse più grande di 250 mm, è a parte sovrapposta deve esse piena di cola di sigillatura.

4.7 Prestate attenzione à u gradiente longitudinale in a stallazione di a piastra di gutter.

Installazione di Purlin

1

Installazione di bracing

640 (10)

Installazione di ghjinochju

2

Installazione di pannelli di tettu

640 (3)
640 (4)

Material d'insulation

640 (5)

Installazione di eave è ridge

3
640 (7)

Ⅴ Installazione murale

5.1.U purlin di u muru (trave di u muru) deve esse stallatu tirandonu a linea verticale da a cima per assicurà chì u purlin di u muru hè in un pianu, è poi stallà u purlin di u muru è u purlin di rinfurzà u burato à turnu.

5.2 L'ispezione di u pannellu di u muru hè uguale à quella di u pannellu di u tettu.

5.3.Fighjate a linea di dati d'installazione è tracciate a pusizione precisa di l'apertura di a porta è di a finestra per facilità u tagliu di u muru.A linea di dati di l'installazione di a piastra d'acciaio profilata di u muru hè stallata nantu à a linea verticale à 200 mm di distanza da a linea di u cantonu esternu di u gable.Sicondu sta linea di dati, marcate a linea di larghezza di copertura efficace di u pannellu di u muru d'angulu nantu à u purlin di u muru.

5.4 U pannellu di u muru hè cunnessu cù u purlin di u muru da viti auto-tapping.Tagliate un pirtusu in a piastra profilata di u muru, tracciate a linea di bordu secondu a dimensione di u pirtusu, è poi installate.

5.5.I pannelli di u muru internu è esternu sò disposti contr'à a direzzione di u ventu prevalenti.U materiale di sigillatura impermeabile deve esse stallatu à e parti sovrapposte trà e lamine lampanti, i platti di imballaggio anguli è trà i platti lampanti, i platti di avvolgimentu d'angolo è i platti d'acciaio profilati.Per a sovrapposizione di platti lampanti di gable è di ridge plates, i platti lamping gable deve esse installati prima è dopu i ridge plates.

Installazione murale

640 (1)
foglia d'acciaio

Tempu di post: 22-mar-2022