Cunsiglii di Stallà Strutture Steel Building

Fabricazione

A fabricazione di a struttura d'acciaio include a stallazione, a marcatura, u tagliu, a correzione è altri prugressi.

Derusting è pittura deve esse realizatu dopu cunfirmà a qualità hè qualificata.In generale, 30 ~ 50 mm deve esse riservatu à a saldatura di stallazione senza pittura.

Saldatura

U saldatore deve passà l'esame è uttene u certificatu di qualificazione, è deve saldare in l'articuli d'esame è u scopu appruvatu.

I materiali di saldatura currispondenu à u metallu di basa.I saldature à penetrazione completa di i gradi I è II sò inspeccionate per difetti interni da a rilevazione ultrasonica di difetti.Quandu a rilevazione di difetti ultrasonici ùn pò micca ghjudicà i difetti, a rilevazione di difetti radiografici deve esse aduprata.

A qualificazione di a prucedura di saldatura deve esse realizata per l'acciaio, i materiali di saldatura, i metudi di saldatura, etc. prima utilizati da l'unità di custruzzione.

5

Trasportu

Quandu u trasportu di membri in acciaio, i veiculi sò scelti secondu a lunghezza è u pesu di i membri in acciaio.U fulcru di l'elementu d'acciaio nantu à u veiculu, a lunghezza sporgente di e duie estremità è u metudu di ubligatoriu assicurarà chì u membru ùn deformerà o dannerà u revestimentu.

Installazione

A struttura d'acciaio deve esse stallata secondu u disignu, è a stallazione deve assicurà a stabilità di a struttura è impedisce a deformazione permanente.Quandu si stallanu culonni, l'assi di pusizzioni di ogni culonna deve esse guidatu direttamente da l'assi di cuntrollu di terra.Dopu chì i culonni, travi, truss di tettu è altri cumpunenti principali di a struttura di l'acciaio sò stallati in u locu, devenu esse curretti è fissi immediatamente.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022