Notizie di a Cumpagnia! E Lettere di Ringraziamenti Da u Nostru Cliente

Felicitazioni!

Cum'è un fabricatore è una fabbrica di strutture in acciaio prufessiunale, insistemu chì duvemu dà felicità à i clienti da u nostru serviziu di alta qualità è calore.custruzzione di struttura in acciaiohè a nostra missione, una volta chì i clienti l'anu soddisfatti, allora avemu una longa cooperazione.

In l'ultimi 27 anni, avemu fattu millaie di prughjetti, cum'è un magazzinu di struttura d'acciaio, un attellu d'acciaio, un edifiziu cummerciale prefabbricatu, una casa prefabbricata, una splutazioni avicola, ecc. eccettu per a Cina, i nostri prudutti sò stati esportati in più di 90 paesi è regioni. ,chì sò assai apprezzati da i clienti in u mondu. Avemu ricivutu parechje lettere da u cliente per sparte a so fiducia è grazie à noi, è questu mese, cuntinuemu à ottene e lettere è da u nostru cliente.

Eccu u banner di seta da u cliente di a fabbrica di muffa. U prughjettu hè finitu in una veloce veloce, chì hè assai apprezzatu da u cumpratore.

感谢信

In più, e lettere quì sottu partenu ancu i so ringraziamenti à noi. Dicenu chì ci vulianu ricumandà à u so cumpagnu è à l'amichi, L'alta qualità di i prudutti, a veloce veloce, l'esperienza prufessiunale, è ancu a capacità di risolve i prublemi facenu. ci soddisfà assai è desiderate a prossima cooperazione in pocu più luntanu.

表扬信1
表扬信2

Sè vo avete un prughjettu, pudemu offre i servizii one-stop cumpresi u disignu, a fabricazione è a stallazione di strutture in acciaio, avemu a nostra propria fabbrica, squadra tecnica è squadra di custruzzione. A squadra hè custituita da più di 100 ingegneri chì furnisceranu a suluzione adatta in 2 ghjorni. Inoltre, a squadra di custruzzione hè stata in parechji paesi per rializà a stallazione di edifizii di struttura in acciaio, cusì ùn avete micca bisognu di preoccupari di e dumande nantu à a stallazione. pò andà à u situ per guidà, ancu pudete sceglie l'ingegneri è i travagliadori abilità per rializà a stallazione di l'edificiu.

L'alta qualità di u travagliu hè assicurata da i sistemi di gestione di a qualità (CE, ISO 9001: 2008, ISO 14001) introdotti in a cumpagnia.U travagliu di saldatura è l'acciaio sò realizati in cunfurmità cù i requisiti di u standard GB 50205-2001 rispettivamente.

3

Tempu di Postu: Feb-15-2023