Bona nutizia! Novu prughjettu di u centru di ricezione prefabbricatu finitu

U materiale principale di a struttura d'acciaio hè l'azzaru, chì hè u tipu più impurtante di edifiziu di struttura d'acciaio in u presente.U disignu di a struttura in acciaio hè spessu assai flexible.Dopu fattu, ponu sempre sorprenderci.Cum'è u seguente prughjettu cumpletu, chì hà un bellu aspettu è un grande spaziu, hè diventatu sempre più populari.

A struttura di struttura d'acciaio cumminata cù a cortina di vetru hè una bona suluzione per u centru di ricezione, centru di cunferenza, edifici d'uffizii, sala d'esibizioni, showroom, buttrega prefabbricata è cusì.

sala di mostra
centru di cunferenza prefabbricatu
edifiziu prefabbricatu in acciaio
struttura d'acciaio prefabbricata

Oghje, a struttura d'acciaio hè largamente usata in parechje industrii, cum'è attellu di struttura d'acciaio è magazzinu di struttura d'acciaio per a fabbrica industriale.

A struttura d'acciaio hè ligera è faciule di trasportu è di stallà, pò salvà assai di u periodu di custruzzione è u costu.In più, u disignu di a struttura d'acciaio hè assai unicu è persunalizatu, chì hè sfarente da l'architettura tradiziunale è rompe a tradizione è perseguite l'unicità. A struttura d'acciaio hè sempre un pruduttu di risparmiu energeticu è di prutezzione di l'ambiente.Ùn pruduce micca rifiuti di custruzzione è gasi dannosi, ponu esse riciclati da 100%.Chì tuttu u mutivu pirchì di più è più custruzzioni sò fatti da struttura azzaru.

Sè vo avete un damand di custruzzione di struttura in acciaio in questa tappa, ùn esitate à cuntattateci.


Tempu di post: May-07-2022