Novu Atelier di Strutture in Acciaio Per A Produzione di Vetru

Introduzione di u prughjettu

    L'attellu di a struttura d'acciaio hè u tipu di edifiziu furmatu da u quadru principale chì hè principalmente custituitu da colonna d'acciaio, trave d'acciaio è purlin, cusì a struttura d'acciaio cunta u principale membru portante di l'edificiu di l'attellu d'acciaio.U tettu è u muru di l'attellu d'acciaio utilizanu diversi stili di pannelli chì si sovrapponenu quandu sò assemblati inseme, senza lasciate aperture.In u risultatu, l'attellu di struttura di struttura in acciaio pò esse isolatu contr'à ambienti esterni.

未标题-1-2

U 16th, ghjennaghju, 2023, a custruzzione di novi attelli di struttura d'acciaio hè realizatu è accettatu da u cumpratore. Questi edifici di struttura d'acciaio seranu utilizati per a produzzione è u almacenamentu di vetru.

Ovviamente, a produzzione di vetru hà bisognu di un grande spaziu, è l'attellu deve avè un bonu rendimentu di ignifughi, l'edificazioni di struttura d'acciaio ponu solu risponde à questi requisiti.Inoltre, i vantaghji di l'alta forza è u costu ecunomicu facenu ancu l'attellu di struttura d'acciaio più è più populari.

未标题-1-1

Sicondu u tipu d'acciaio, l'edificiu di l'attellu di struttura d'acciaio pruduciutu da a nostra fabbrica pò esse classificatu in u duvere ligeru ètipu heavy duty.In più, ci sò strutturi d'acciaio unicu, doppiu, multi-span, unicu-storia, doppiu-storia, è multi-storia attellu azzaru frames à scuntrà u vostru esigenze differente applicazione.

Sè vo avete disegni in manu, ùn importa ch'elli sò furmatu PDF, JPG o AUTO CAD, pudete mandà à noi direttamente, avemu rivisu è cunfirmà cun voi.Ùn avete bisognu di preoccupari di e diverse norme o regulazioni da u vostru paese è Cina.Pudemu cunvertisce i vostri standard in i nostri è cuncepiscelu, postu chì avemu fattu parechji prughjetti d'oltremare in l'ultimi anni è avemu accumulatu assai sperienza in u disignu è a dispusizione di e diverse norme.

struttura azzaru Borton vi furnisce assai sistemu custruzzioni è ozzione serviziu.Pudete truvà i prudutti più economichi da quì.

Se ùn avete micca un disegnu, chì ùn importa micca.Share a vostra dumanda per piacè, allora avemu un disignu persunalizatu secondu a vostra esigenza.


Tempu di Postu: Feb-06-2023