Prughjettu !Edifiziu Prefabbricatu in Steel Sports Stadium

Questa hè una sala di sport di stadiu modulare prefabbricata cù una superficie totale di 25000 sqm, hè un fasciu di scatula massima di pesci di pancia di pesci, a larghezza massima hè di 50 metri, i pesi massimi di una sola pezza hè 109,5 tunnellate.L'altezza di u web di u membru di a casella massima hè di 3,6 metri è a larghezza di l'ala hè di 0,9 metri, u grossu massimu di a piastra di l'ala hè di 70 m.

U funziunamentu generale hè una forma di cornu cù una grande tensione, è a forma architecturat hè architettura landsccape. U tettu di l'edifiziu hè pienu di greening, integrendu u bastimentu cù u parcu.

L'edifiziu hè dotatu di natatorium per i zitelli, campi di basket, palestra, studiu, centru culturale è cusì.

1
2
5

I stadi modulari sò accolti per u mutivu di flessibilità,da un locu esistente à un campu di terra o un parcheghju, InProduction pò custruisce un stadiu modulare per adattà à i bisogni di a vostra urganizazione.U so disignu semi-permanente permette a stallazione à una frazzioni di u prezzu di un stadiu tradiziunale mentre mantene a sicurità, u cunfortu è l'estetica.I stadii modulari ponu ancu esse allargati in a so impronta attuale cum'è a squadra è a basa di fan cresce, o ancu trasferitu in un novu situ.


Tempu di Postu: Feb-25-2023