A tecnulugia porta à u sviluppu, è seremu megliu da l'innuvazione.

L'1 di nuvembre di u 2021 hè u primu "Giornu di l'imprenditore" in u nostru locu.Per dimustrà u sviluppu di l'imprese, u 2 di nuvembre, u 17e avvenimentu di trasmissione in diretta di "Witness Qingdao" hè intrutu in imprese.
A terza tappa di stu avvenimentu hè ghjuntu à Qingdao Xinguangzheng Steel Structure Co., Ltd Esprimi i grandi rializazioni in a cunversione di l'energia cinetica nova è vechja, u sviluppu innovativu è u sviluppu d'alta qualità nantu à a nostra cumpagnia.

fabbrica di edifici prefabbricati

Qingdao Xinguangzheng Steel Structure Co., Ltd, fundata in 1997.After più di 20 anni di sviluppu stabile, hè diventata una sucietà d'alta tecnulugia, diversificata, sorta è internaziunale chì integra a fabricazione di strutture d'acciaio, R&D, produzzione, installazione è custruzzione cù una sola. ferma u serviziu.Hè statu listatu nantu à u Novu Mercatu OTC in 2015. È hè statu ricunnisciutu cum'è l'Intraprisa High Tech in 2011 mentre l'Imprese Tecnulugiche Avanzate in 2021.

Cù forti capacità tecniche è una ricca sperienza in u campu di a struttura d'acciaio, Xinguangzheng hà micca solu ottenutu a qualificazione di prima classe per u cuntrattu prufessiunale di l'ingegneria di struttura d'acciaio è a qualificazione di prima classe per l'imprese di fabricazione di strutture d'acciaio cinesi, ma ancu hà impermeabile è anti-corrosione. ingegneria d'insulation, ingegneria di decoru di custruzzione, ingegneria di muru cortina, è custruzzione di custruzzione.Qualificazioni cum'è u cuntrattu generale sò incluse in a basa di produzzione muderna di l'industria di a custruzione in a Pruvincia di Shandong.A cumpagnia hà attualmente dui affari maiò, u sistema di custruzzione di struttura in acciaio è u sistema di custruzzione di pollame, intraprendemu diversi tipi di edifici di struttura d'acciaio è prughjetti di allevamentu di bestiame.Hà participatu à u prughjettu di l'Aeroportu Internaziunale di Jiaozhou, Qingdao Metro, è Qingdao Aviation Design Institute, i picculi paesi di Huawei, Haier è Hisense, è hà furmatu partenarii strategichi cù grandi imprese domestiche cum'è China Construction, China Railway, New Hope Group è Muyuan. Cumpagnia.

Fabbricante di custruzzione in acciaio

Per allargà u mercatu à bordu, avemu ottenutu a certificazione CE (certificatu EN1090), u certificatu internaziunale di struttura d'acciaio ordinariu internaziunale è u certificatu di qualificazione di gestione di Prughjetti Stranieri di Contracting, avemu ottenutu u certificatu CE, è hà cooperatu cù i paesi B & R assai prima. I prudutti è i servizii di custruzzione sò stati esportati in più di 80 paesi in Asia, Africa, America di u Nordu è Sudamerica, Oceania, Europa, etc., è avemu stabilitu joint ventures in India è Etiopia, furmendu una cuuperazione strategica all-round cù i clienti in Filippine. , Algeria è altri paesi.

fabbrica di materiali di custruzione

Avemu u principiu di l'impresa: Per perfezzione è creà ricchezza pigliendu u sviluppu suciale cum'è a so rispunsabilità;l'impresa, una piattaforma;è a so squadra, u core di u sviluppu.Avemu dinò a missione di a cumpagnia di "Beneficià a sucetà, rende u persunale di successu, è dà felicità à i clienti, essendu cusì una impresa di vitalità durabile".Cù a prospettiva di l'impresa (Per esse a marca di punta di u sistema di casa intera struttura in acciaio in u mondu;Per esse a marca di punta di u sistema di casa sana di l'animali in u mondu),a nostra sucetà svilupperà in modu cumpletu è cusì veloce, chì serà u listessu cù a nostra sucetà.


Tempu di Postu: Nov-10-2021